6 kwietnia 2016

Bodzio pies naszych sąsiadów



Bodzio pies naszych sąsiadów nie żyje od 1 kwietnia 2016 i to nie jest żart primaaprilisowy. Starszy Pan, którego zazwyczaj widywałem z sympatycznym psiaczkiem zwanym Bodzio. Był to piesek wyjątkowy, bo zachowywał się jak dobry pasterz. Pilnował nie tylko gospodarstwa, ale także licznych kur, aby nie wybiegały na asfaltową drogę, bo gospodarstwo naszych sąsiadów nie jest ogrodzone. Z mojego gabineciku, w którym zazwyczaj pracuję przy pomocy komputera i Internetu, często słyszałem szczekającego Bodzia. To był miłe szczekanie. Czasami mu odszczekiwały nasze psy z podwórka. Kiedyś nasz Czaruś, wymknął mi się przez furtkę i pobiegł, przekroczywszy szosę, w kierunku zabudowań naszych sąsiadów. Obszczekiwali się z Bodziem, ale się nigdy nie gryźli, bo Mały Rycerz szybko opuszczał nieswoje terytoriom i powracał na nasze podwórko. Czaruś nauczył się posłuszeństwa, bo jak mieszkaliśmy w Michelinie, to on wybiegał za furtkę czy bramę i pędził jak szalony w kierunku kościoła lub w przeciwnym.
Ostatnio nie słyszałem szczekania Bodzia. Dzisiaj, jak po południu wyjeżdżałem do Włocławka, Starszy Pan zagadnął mnie o Borysa. Zatrzymałem się, wysiadłem z samochodu, przywitałem się z nim, a nasz sąsiad zapytał się mnie, czy odnalazł się nasz dog Borys. Odpowiedziałem, że tak. Wtedy Pan powiedział:
- Nasz Bodzio nie żyje. Rano Syn, powiedział, że znalazł w stodole śpiącego Bodzia. Już, niestety nie żył. Nie wiadomo, co się stało, chyba jak człowiek umarł na serce. Myślałem, że to żart, bo to był 1 kwietnia, więc Prima Aprilis. Niestety, to była prawda! Szkoda Bodzia! Kto będzie teraz mi pomagał i zaganiał kury?

Drodzy Czytelnicy! Jeśli chcielibyście dobrowolnie wesprzeć nasze psy i koty oraz nasze pisanie o nich oraz pomóc w kontynuacji i rozwoju strony – proszę o wpłaty na podane poniżej konta bankowe:

21 2490 0005 0000 4000 1959 6961  (ALIOR BANK)

lub przekaz pocztowy na podany niżej adres:

Mirosław Antoni Glazik                                                                              
ul. Kościuszki 1a/3
87 820 Kowal
woj. kujawsko-pomorskie


tel. 886 181 987
e-mail: mirglazik@wp.pl

Dla zagranicy – proszę o wpłaty na podane poniżej konta bankowe:

BANK PEKAO SA O. we Włocławku:

15 1240 1981 1978 0010 6264 9062

SWIFT: PKO PPL PW.

Dziękuję za życzliwe wsparcie!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz