24 stycznia 2015

Prezentacja naszej suni Pysi


Pysia to jest dziewięcioletnia, nieduża suczka rasy mieszanej o wyglądzie i sierści owczarka niemieckiego. Ma ładny kształtny łepek i puszysty ogon. Pysia trafiła do schroniska zupełnie niepotrzebnie. Po śmierci właścicieli oddano ją. Dobrze ułożony pies domowy: mądry, wierny i przywiązany. Musiała stoczyć niezłą batalię o życie i przetrwanie wśród innych psów. Nie zapominajmy, że zwierzęta potrafią być okrutne. Pysia ma wiele blizn na ciele. Chodziła skudlona, ale wiedziała, do kogo ma się zwrócić. Poprosiła Panią Agatę (Agata Rakocza-Grzybowska) i po wizycie u fryzjera trafiła do nas. To nasz najwierniejszy psi przyjaciel. 

  Sunia Pysia w Michelinie w roku 2015.

Foto: Anna Davies-Kowalczyk




Nasza sunia Pysia:
  • lubi ludzi przebywać w domu, gdzie ma swoje ulubionej miejsca,
  • woli zabawę z dorosłymi niż z dziećmi,
  • podaje łapę,
  • aportuje, a potem lubi uciekać z patykiem, prowokując do odbierania go jej,
  • pozwala się głaskać i lubi się przytulać,
  • szuka ukrytych ludzi i schowanych przedmiotów,
  • lubi biegać po podwórku i zamiatać łapkami ziemię, wzniecając przy tym tumany kurzu,
  • jest bardzo cierpliwa dla swoich,
  • wobec obcych jest bardzo i lubi nieznajomych obszczekiwać, ale nikomu nie zrobi krzywdy,
  • niezłomna i waleczna w starciach z innymi, nawet większymi od niej psami.

3 komentarze:

  1. Mój psiak również lubi bardzo podobne rzeczy ale jedno zadziwiło mnie najbardziej. Niedawno kupiłam specjalne kosmetyki do pielęgnacji psów w sklepie https://sklep.germapol.pl/ i postanowiłam zastosować je u mojego psiaka. Jakie było moje zdziwienie, gdy zauważyłam, że takie coś mu w ogóle nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pies to najlepszy przyjaciel człowieka dlatego musimy wiedzieć, jak dbać o psa, aby był zadowolony. Jeśli zauważymy u psa zbyt dużą masę ciała to warto wiedzieć, że możemy online zamówić karmy odchudzające dla psa. Dzięki takim profesjonalnym karmom bezpiecznie odchudzimy naszego zwierzaka.

    OdpowiedzUsuń