6 stycznia 2016

Pierwszy śnieg, my i nasze psiaki


Wyszedłem po 7:00 na podwórko i zobaczyłem śnieg. Zamknąłem owczarki górskie: Pompona i Pusię, z żebym mógł wypuścić Pysię. Pierwszy śnieg w tym Nowym Roku spadł właśnie w uroczystości Objawienia Pańskiego. Odnosi się ona do doświadczenia Mędrców (Magów), którzy idąc za światłem, poszukiwali Światła. Gwiazda, która pojawiła się na niebie, rozpaliła w ich umysłach i w ich sercach światło, pobudzające do poszukiwania wielkiego Światła Chrystusa. Mędrcy wiernie podążali za tym światłem, które ich wewnętrznie przenikało, i spotkali Pana.
Ta droga Mędrców ze Wschodu jest symbolem przeznaczenia każdego człowieka: nasze życie jest wędrowaniem, w którym jesteśmy oświecani przez światła rozjaśniające drogę, aby znaleźć pełnię prawdy i miłości. Nasze życie stało się wspólnym wędrowaniem z ośmioma psami. Dotarliśmy do miejsca wskazanego nam przez Boga. Tutaj możemy zapewnić dom, czyli opiekę, regularne pożywienie, codzienne spacery i indywidualne podejście do każdego z naszych zwierzaków. Mamy też 7 kur i gołębia.  Wracając z Włocławka, wstąpiliśmy do Kowala, by zakupić suchy pokarm dla kocurów: Norka i Żbika. Piękna jest Wilkopolska i cała Polska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz